We werden opgesplitst in twee groepen, de ene groep handelde over "motivatie", de andere over het uitwerken van een tijdlijn met actiepunten voor Roche. Ik heb gekozen voor de tweede groep en dat bleek geen makkelijke opdracht. Uiteindelijk kwamen we toch telkens met eenzelfde gedachtegoed naar voren waarbij er, over een periode van 4 jaar, een plan werd bedacht om meer mensen inspraak te geven bij de ontwikkelingen en behandelingen in het kader van diabetes type 1. Wat Roche met deze gegevens gaat doen zullen we waarschijnlijk horen op een volgend event.
De andere groep had ondertussen een een moodboard uitgewerkt en ook daar zie je duidelijk dat het delen van informatie en het, al dan niet online, communiceren met elkaar en de firma's sterk naar voren komt.
Ondertussen was het al laat in de namiddag en werden we naar het 'Duitse Spionagemuseum' gebracht. Hier kregen we een rondleiding alvorens aan het avondmaal te beginnen en nadien konden we nog even napraten en 'netwerken'.
Het verslag van de volgende dag, ons bezoek aan EASD, kan je hier lezen: Klik!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten